Tankar om sommarlovet...

Nu är det bara 4 dagar kvar på somarlovet. 4 dagar. Det är nästan hemskt.
Detta lovet har  kännts riktigt kort. Tror det beror på att SM gick så sent. 
Man kan säga att mitt sommarlov har bestått av 3 veckor. För det är så länge jag varit ledig utan simning eller skola. Och nu är det snart dax igen.
Hade jag ägt tiden hade jag stannat den. Det är sååå mycket jag skulle vilja hinna på dessa fyra dagar. 
Haha, man brukar säga att "ingentning är omöjligt" men nu är det nog det. 
Lördag ska jag på ferre hos Kimsan som fyllde år i Mars, och på Söndag ska jag jobba. Alltså bara 2 dagar kvar.
Haha, får nog ställa in min Stockholmstripp till en helg mitt i allt istället ;).
Det livar upp stämningen i vardagen. :D

Men får se de trevliga, ljusa stunderna:
tack hela simmarfolket för 8 träningsveckor och SM,
tack Amanda för våran Roadtrip till Stockholm,
tack Carro för alla bad och roliga dagar,
tack Chattis för Malmö besöket,
tack Maria för allt skoj vi hittat på,
tack Sålle för nattbad och glidiga dagar i din Cab,
tack Danne för nattbad, och Kalle för filmkbällar,
tack Sophie för helgalen kväll på Steak house och Tivoli
och tack alla andra man träffat som gjort sommarlovet gött ;)

Haha, låter som ett "hejdå-tal", men man märker att man hunnit med en hel del ändå. Även fast det känns som om sommaren bara har regnat bort och man inte gjort så mycket.
ÄLSKA SOMMAR!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0