Taccos!

Ännu en helt otrolig dag på Gröningen.
Tills det började regna. Ösregna. I ungefär sju minuter. Kalajs.
Låg på bryggan med Sophie, Kim, Carro, Amanda, Ninni, Matilda, Rickard, Kalle och två av Matildas vänner.
Riktigt gött.
Oturligt nog hamnade jag mitemellan Sophies och Rickards manetkrig. Lyckades faktiskt bara få en liten bit på mig. Haha, den som satt på Rickards tutte ;) (ett litet intärnskämt..)

Nu ska jag ta min lilla Pärla och cykla till Kalle. Ska käka taccos där med Sophie och Kalle. (Förhoppningsvis ;))

Haha, och jag vet en person som antagligen inte har råd med taccos, stackare du, du måste kännna dig riktigt avundsjuk nu va? ;) 

Nej, nu ska jag träffa ett par riktigt härliga människor. @-,-'--
ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0