Smärta, ljuva smärta (?)

Och den är färdig :D
Riktigt nöjd om jag får säga det själv -)
Tack Lollo, för den stora hjälpen ;)
Har än så länge bara fått in ett klagomål..detta på textfärgen. Tyvärr vet varken jag eller Lollo hur man ändrar detta, så sitter ngn hemma på den kunskapen så dela gärna med dig ;)

Imorron, mina damer och herrar, kommer jag inte vilja gå ur sängen.
Jag kommer nämligen ha garanterad träningsverk efter dagens styrkepass...
Känner det redan och VET att det kommer bli värre. Trust me.
Fasar redan för när klockan ska ringa imorron...
Ett litet plus är dock att vi börjar sent...halv elva är inget att klaga på ;)

Men som sagt träningsverk, ljuva träningsverk (?)..
Får väl se de som att jag antingen varit riktigt duktig på gymmet eller varit riktigt dumdristig som tagit i för mycket första dagen...jag vläjer det första och går därför och lägger mig och bara väntar på morgondagen :D...

Eller kanske inte..

Kommentarer
Postat av: rickard

jag har glömt hur man ändrar text färg men är 100 på att danne vet =P

2007-08-26 @ 15:19:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0