Seg dag

Imorron är det en vecka kvar till simningen börjar. Och skolan.
Ska jag vara ärlig längtar jag inte.
Hade velat ha minst en vecka till.

Det blir lite körigt att få in: en Stockholmstripp, en tur till Öland och fest i Jaktstugan på en vecka.
Någon som vill hänga med till något av ställena? Kommer bli kanon kul.
Bara att skriva en liten kommentar, där lyser ganska tomt nu faktiskt.

Funderar på att åka till IKEA eller Väla en snabbis. Måste investera i lite småsaker till rummet.
Idag har jag varit riktigt seg och inte gjort något vettigt alls. Och såklart har IKEA redan stängt.
I och för sig har det varit ganska skönt, men dagen är inte slut än!
Och sova kan man göra senare.

ush, det här blev ett dagboksinlägg. Det gillar vi inte. Får skylla på....vädret.


Kommentarer
Postat av: Jingan

Tycker du gör helt rätt som skyller på vädret! Mystiskt väder vi har förresten, först regnveckor (typ monsun), sen strålande sol, för att sedan bara bli helt grått =S
Dina trips verkar skojiga, hade gärna följt med om jag kunnat! See ya kid! ;)
Kram...

2007-08-12 @ 20:09:45
URL: http://jingan86.blogspot.com
Postat av: HElge

Följer order. Skriver ett intrycksfullt inlägg, eller kanske inte. Det var ett rätt tråkigt inlägg måjag säga. Ska skärpa mig.,.

2007-08-13 @ 00:06:45
Postat av: Lollo

Jag kan hänga med på en stockholmstripp ;)

2007-08-13 @ 09:49:17
URL: http://lolllo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0