Rekord!

Får ursäka det förra inlägget som bara bestod av tankar och funderingar.
Måste bara skriva av sig ibland.
Men kan i alla fall meddela att igår blev det nytt sidvisnings rekord! :D
128 st som hade hittat till min sida. Det är alltid trevligt när folk läser det man skriver :)
Så nu blev jag glad! Men det är fortfarande lite klent med kommentarar tycker jag ;)

Nu ska jag till Väla och byta en tavla jag köpte i förrgår.
Kom fram till att den såg mesig ut på min stora vägg, så behöver en större.
Men riktigt fräck är den. ;)

Känner mig som stammkund på Väla nu. Har varit där alldeles för ofta de sista dagarna.
Tur att det inte kostar ngt i inträde, annars hade jag behövt klippkort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0