NATTBAD

Okej, LAN står alltså för Local Area Network. Bra att veta, tackar "anonym" ;)

Var faktiskt nere och badade! ( Tro det eller ej)
Eftersom Kalle, Danne och Dannes vän bangade, var det bara jag och Sålle kvar. Men klart vi skulle bada. Så klockan 12 var vi i vattnet.
Tvekade en stund eftersom man inte ser maneterna när vattnet är kolsvart, men sen sprang vi i.
Faktiskt riktigt gött, hade vi haft mer tid hade jag gärna stannat och badat längre.

Efter det körde vi till en "fest" i Rydebäck. Om det var så mycket fest vet jag inte.
5 pers vars kräftskiva tagit slut och när vi kom satt två st i soffan och glodde TV, de andra såg vi inte ens.
Jag och Sålle stack ungefär lika snabbt som vi kom.

För en gångs skull ska jag lägga mig tidigt idag...eller ja, tidigare. Förhoppningsvis innan 2...
                                 
Sålles fina pose;)                           Min var inte mycket snyggare :D

Kommentarer
Postat av: sålle

halv-snygga vi är :D

2007-08-15 @ 04:10:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0