Nattamys

Ikväll var det film och mys med Carro och Flex.
Såg Epic Movie och Scary Movie 3. Båda var lika kassa ;)
Jag tror min dator blev lite inspirerad av Scary Movie, den hängde sig så fort jag skulle starta den.
Carro, började gapskratta och förklarade att hon trodde jag menade att datorn "Hängt" sig. Ja, men snöre.
Hum, ja. Det kan faktiskt vara roligt om man är så övertrött som vi är.
Nu ska vi iväg och nattbada ;)
Haha, tredje natten irad, men det är så sjukt härligt!

Jag skrev i ett tidigare inlägg att man borde skriva upp "ligga och sola och bada från klippor" på sin att-göra-lista innan man koolar. Detta är nr två på Att-göra-listan. Nattbada!

Lägger nog in bilder sen. Om vi tar med kameran.  


Kommentarer
Postat av: Jingan

Var har vi bilderna fia? Tog du nånsin med kameran? hehe...jingan mår helt ok nu! hoppas du också mår fint?! kram kram

2007-08-17 @ 21:20:48
URL: http://jingan86.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0