Modebloggar?

Lollo, Ny dator= inga bilder från Öland..:/
Ska flytta över filerna sen.

Nu har jag börjat störa mig ordentligt på alla modebloggar.
ALLA, nästan alla, skriver modebloggar.
Om deras senaste inköp och vad de haft på sig under dagen.
Kul? Knappast. Inte för att klaga, men jag bryr mig inte så mycket om man aldra folk har på sig,
än mindre har jag lust att läsa om det.
Men bara för att visa att jag också kan, så ska jag nu lägga in en otrolig bild på...

Dagens Outfit:
         

Linne: H&M
Klänning: Only
Leggings: Gina tricot
Skärp: Only

Måste erkänna att det var riktigt roligt....verkligen. Jag lyser av ironi och glädje. ;)
Det som var svårt var faktiskt bara att ta en bild, som skulle vara endast på kläderna, inget ansikte, armen på höften och benen i kors. DET var den svåra.
Sen hade jag bara skoj åt att människor verkligen orkar hålla på att ta bilder på kläderna i tio minuter för att sedan lägga in världens tråkigaste inlägg på vad man haft på sig. :D
DET är vad jag kallar, brist på tid ;)

Kommentarer
Postat av: værldens bæsta micke

ær væl ænnu fler som skriver vad dom gjort under dagen?

2007-08-22 @ 11:44:07
URL: http://www.thedraft.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0