Min framtid

Nu har jag dragit ner på bloggandet. Rejält.
Anledningen har två synviklar.
Den första är att jag inte längre har lika mycket tid att tillbringa framför dumburken som jag hade för några veckor sedan. Jag vill inte nämna det hemska namnet på byggnaden som håller mig inlåst, men jag tror de flesta förstår.
Det andra är att jag känner mig ganska liten. Jag menar, hur många är det egentligen som läser det man skriver.
Som jag skrivit innan är jag väldigt avis på Alex Schulman. Det måste erkännas igen. För det är jag.
Man kanske ska satsa på att bli mediafreak som honom. Då verkar man ju inte göra annat än:

1. Skriva några rader om vad som helst.
2. Ta en bild, antingen från nätet eller med mobilkameran, och lägga in under en ganska dålig rubrik.
3. Känna en himlarns massa flashiga personer man kan skriva om
4. Bo i Stockholm
5. Vara någolunda famous själv.

Så det ska jag satsa på att bli. Ett famous mediafreak som bor i Stockholm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0