Malmö vs Helsingborg

Igår var dagen då jag inte kunde skriva inlägg. Jag var i Malmö, hos Chattis.
Gick i stan lite, och jag kom fram till att Malmö är som ett mini Stockholm.
Man tappar nästan bort sig själv och vet knappt hur man ska komma tillbaka till där man började ifrån.
Men det är klart, med mitt extrema lokalsinne och en levade karta (Chattis) så hittar man alltid :)
Köpte ingenting förrutom mat från La Empanada. Smakade gott, men såg inte lika gott ut.
Men det är en annan femma.

Idag körde vi till fina Helsingborg igen, och jag var guide på Väla. (Konstigt nog har Chattis aldrig varit där...)
Där hittade jag godis och Chattan en väska. Jag är så grymt onyttig ny utan träningen :D, men får skylla på att man verkligen förtjänar det!

Jag köpte förresten en baddräkt i Malmö, en great Arena. Länge önskat, äntligen fått. (Köpt). Så nöjd!

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Hey, jag var också på stan i MALMÖ igår :D

2007-08-02 @ 14:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0