Life at Filbornabadet

Efter en arbetsdag..
Måste säga att det är mycket tuffare att sitta i kassan på ett badhus än vad man tror.
Nådigt varmt och miljoner frågor om egentligen ingenting.
Ville faktiskt bara hem idag. 

Jag kan inte ens räkna efter hur många småbarnsfamiljer som kommit för att köpa glasögon, baddräkter och godis. Sen kommit tillbaka för att glasögonen läckte. Fick visa dom hur man spänner in glasögonrämmen så glasögonen INTE läcker, de kommer tillbaka igen. Nöjda. Men nu vill de bada själva. Så har de glömt handduk. Vägrar betala hyra av handduk..osv osv osv.
Detta var bara små plock bland dagens händelser. Nej , nästa gång jag ska jobba ska jag se till att ha fått lite mer sömn. Så man orkar med alla frågor och klagomål. Även fast det är rätt skoj.

Måste bara klaga över mina badtoftlor som jag får hemska blåsor av. Det gör otroligt ont.
När jag blir rik och berömd ska jag uppfinna bekväma badskor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0