Laserdome och träningsverk

Hehe, det blev inga bilder från filmkvällen. Får bli bättre att ta med kameran.
Igår var vi på Tivoli igen. Jag, Emma, Sophie, Calle och Sophies kusiner. Trevligt trevligt.
Men som sagt var, jag måste bli bätre på att ta foton...

Imorse var det kasst väder. Grås fula tråkiga moln. Vädret gör det ju inte mycket bättre heller när man vet att nu återstår det bara 2 dagar(!!) av sommarlovet!. Ush, ryser nästan av att tänka på det.
Så jag gick ner i källaren och tig ett varmt bad. Så härligt och så länge sen.
När jag kom upp igen var det strålande sol och riktigt varmt. Skumt väder vi har här nere i Skåneland.
Längtar efter ett besök högre upp i landet faktiskt...

Ikväll blir det laserdome och kalas för Kimsan som fyllde i Mars ;) , ska bli riktigt kul, även om jag är riktigt kass på laserdome. Haha. Men, någon måste ju komma sist så ;) Jag kan väl offra mig.
Men DÅ ska jag i alla fall ta med kameran, lovar.

Har förresten fortfarande ont i armen efter blodprovet. Blåmärket har nu blivit ännu större och det känns som träningsverk i hela armen. Riktigt skumt är det. Men man är väl tuff nog att vita ihop :D Right.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0