Ja, jag kan skratta

Haha, ja jag kan skratta.
Jag skrattar åt alla knäppskallar därute som tydligen inte har något annat för sig än att vara avundsjuka och lägga hel knäppa kommenterar åt en som man inte ens bryr sig om.
"Du som är så rik, gå och köp dig ett liv."

Jag vill bara säga att det tydligen inte är mig det är synd om,
utan personen som skrev det.
Du måste antagligen inte ha något bättre för dig än att vara avundsjuk..på mig? varför?

Vissa jobbar och får pengar, anstränger sig, hört talas om det? Haha knappast :P
Tycker bara det är så sjuk kul att folk bryr sig så mycket.
Men ja, jag tycker synd om dig som tydligen inte har några pengar att köpa ditt liv. Som man tydligen kan.
Tycker synd om dig med bidrag som lever på staten och kostar pengar för resten av samhället. Riktigt synd.
Men det är så livet är :D

Jag lever mitt liv, Rik och glad! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0