Gårdagen

Jahapp, ännu en slapp, seg, deg, dag.
La mig 5 igår igen. Inte bra ska jag meddela, men men. Sånt man får stå ut med så länge man är ung :)
Så länge man inte klagar är det lungt.
Jag var faktiskt duktig och tog med kameran igår på Kimsans party, men är snäll nog och inte lägger in bilder nu ;)
Tro mig när jag säger att vissa bilder bör patentskyddas, även om de va rätt härliga ;)

På laserdom var jag faktiskr riktigt grym. Kom trea och femma. Helnöjd faktiskt ;). Vi mötte ett gäng killar som hade svensexa, vi slåg dom reält. Men det behövde jag ju nästan inte berätta för att man skulle förstå. Han som gifte sig hade en VIT OVERALL, det säger väl allt? ;)

Känns riktigt gött, har nu en dator med batteri, så för att fira sitter jag UTE och bloggar -)
Slå det ni! :D

         
Får dela med mig lite, första bilden var den bästa jag hade på "Choklad leken".

Kommentarer
Postat av: Andreas

Först!

2007-08-19 @ 21:06:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0