Ett sträck, ett pass

Okej. Nu var det verkligen dags igen.
Efter första skoldagen på mer än två månader, började vi även träna..efter tre veckor.
Detta var grymt jobbigt.
I och för sig hade jag ställt in mig på ännu värre, så var ganska lättad när jag gick därifrån.

Jag och Felix har lovat varandra en sak. Att bli riktiga biffar innan vintern.
Haha, om  lyckas, det drar vi lott om:D

Jag har också bestämt att jag ska skriva ett sträck i en bok för varje simpass och styrkepass vi har. Även de jag missar, för att se hur många pass vi har på ett år.
Så, börjar NU och slutar när sommaruppehållet startar nästa år.
Så än så länge är det alltså 1.

Kommentarer
Postat av: rickard

du e ju redan biff xd

2007-08-21 @ 12:21:30
Postat av: Flex

Innan vintern :O då får vi lägga på ett kol:P najs sidan har blitt ;)kyss

2007-08-23 @ 21:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0