Ett erkännande

Jag måste göra ett erkännande.
Det är aningen pinsamt, men måste dela med mig.
Idag körde jag vilse. I HELSINGBORG :O

Skulle köra från Väla, efter ett kort besök på "Rusta" där jag köpte två mattor, skulle jag köra bakvägen hem.
Men i någon av rondellerna blev det fel. Jag kom ut på en motorväg, åt helt fel håll.
Fick svänga av på en avfart som jag inte minns vad den hette och sedan fortsätta ännu längre bort eftersom det inte gick att vända. Kände mig riktigt dum och förberedde mig på vad jag skulle säga till pappa om jag skulle behöva ringa efter vägbeskrivning.
"Hej, ehm, jag vet inte vart jag är. Men jag vill hem. Hur ska jag köra?"
Det var typ det bästa jag kom på.
Tillslut fick jag syn på en "pisseficka" (P-ficka), fick panikbromsa för att inte missa den, så bilen bakom höll på att krasha min bakdel på bilen. Men det gick bra, och jag vände och körde samma väg tillbaka.

Då gick det ganska bra, och jag hittade tillbaka till Väla och körde den vanliga vägen hem ;)

Men tack snälla för "pissefickor" :D
image71
Tur jag inte kom vid fel tidpunkt i alla fall...

Kommentarer
Postat av: rickard

en gång gick jag vilse i perstorp :/

2007-08-16 @ 21:17:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0