En halvmesig supertönt.

Igår hade vi "inspark" med simningen. Vi tog färjan över till Danmark, hade femkamp och gick på Bakken.
Femkampen var sjukt kul, och vårt lag kom delad andraplats. (Ehm...av 3 lag)
Jag insåg vikten av att ta på sig regnjacka innan "staffetten" med vattenballonger...
Efter käk och tävlingar gjorde simmarna entré på Bakken.
Jag är ju världens tönt och åker ingenitng.
Stod i och för sig och hoppads hela kvällen att jag skulle våga åka floomrider...och tillslut tvingade Kim, Andreas och Sandra mig att åka med. Shit, jag var typ dödsrädd.
Som jag ångrade mig när vi var på väg upp mot det sista, höga stupet...STUPET.
Men jag måste bara säga att, det var det roligaste och bästa jag gjort där på Bakken, och jag vill GÄRNA göra om det igen ;)
Oturligt nog hann vi inte det innan det var samling och springa till tåget som var nästa punkt.
Som tur var hann vi, men fick vänta på färgan i 25 minuter.
Men de e lungan. 12 athleter till simmare klarar det mesta.

Jag vet i alla fall vad jag ska göra nästa gång jag är på ngt Tivoli :D


Kommentarer
Postat av: Andreas

hahaha, så du är var rädd för att åka flumrider?
not any longer;)

2007-08-26 @ 15:03:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0