En av årets 365 dagar

Klart Flex, innan vintern ;)
Lovade ett kul inlägg nu..men kommer inte på mycket roligt. Så varnar Andreas för dagboksinlägg...igen :/
Vet bara att nu är det bestämt, vi ska till Stockholm! :D
Den femte åker vi. Samma dag som jag och Maria ska ta en liten tur till Mjölby.
Vad vi ska göra där får än så länge bli osaggt ;)

Måste skriva att jag tyckte Malmöfestivalen var som festivaler brukar, inga undantag och inga tillägg.
Massa upsatta småaffärer som säljer allt skit man kan tänka sig inte behöva, såg till och med ett stånd där de sålde tomtar. .. scenen spelade hög musik med en del B kändisar, och andra lite halv bra. Mange Schmidt och Petter var där och lyfte stämningen en aning. Men de bästa var änså sällskapet som man inte kan klaga på.

Måste ta upp det här med tomeförsäljningen igen..jag menar, hur många inhandlar garntomtar i snören NU? Såhär års, när det egentligen (i vanliga fall) ska vara varmt och gott?  Visseligen regnade vi oss igenom den festivalkvällen, det kan ju om man vill liknas med en Skånsk vinter, men någon måtta får det väl vara?

Nej känner att jag lite tappat "bloggar stinget". De bästa inläggen kommer alltid när man suttit framför datorn en helt seg dag utan att göra något vettigt, tror det eller ej , men man har så mycket mer att skriva om då.
Och enligt mig, blir inläggen mycket trevligare :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte Mange Smith utan Mange Schmidt!!!!

2007-08-24 @ 13:35:09
Postat av: micke

du får väl åka på ngn riktig festival ngngång

2007-08-25 @ 18:36:06
URL: http://www.thedraft.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0