Dagboksinlägg...

Phu, en dag till i skolan.
Tänkte berätta om något skoj som hänt, men det hände faktiskt ingenting.
Riktigt störigt.
Förrutom två hålor, fick vi reda på att schemat var helkonstigt.
Detta är ju sista året för de i klassen som bara..."bara" går 3 år. (Vi andra går 4..), så vi har både deras och vårat schema på samma papper, på samma schema. Därför det blir helkonstigt.
I och för sig är det rätt gött när man kollar och ser att nästan alla lektioner är strukna ;).

Snart är det dock träning igen..fruktar det redan, haha. Men ska nog överleva det med.
Har börjat min nedskrivning av pass och träningar i ett block.
Hoppas faktiskt och håller tummarna till mig själv att jag pallar och kommer ihåg att göra det hela året.
För hade varit riktigt skoj att få se hur många pass man tränar.

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag kan berätta hur många det är: FÖR MÅNGA!!!

2007-09-02 @ 19:35:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0