Back to Hell

Nu ska jag faktiskt berätta en glädjande nyhet.
I alla fall för mig.
Jag har blivit av med mitt minttabletts beroende ;)
haha, japp. Det stämmer faktiskt. Tar de bara när jag känner för det, och är riktigt stolt.

Första dagen i skolan idag. Kändes som rättegång när man var på väg dit.
Ett år till av tider att passa, jobbiga lärare och trista lektioner blev dommen.
Hoppas jag klarar mig ;)
Måste passa på att säga grattis till de nya ettorna som till och med är NERVÖSA och SPÄNDA till oh med FÖRVÄNTANSFULLA inför ett år som de snart kommer tröttna på. Faktiskt ganska kul att se ;)
Om en månad kommer alla dessa förväntansfulla små nissar att klaga :D

Ganska skoj, men tycker liite synd om er ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0