Allways look on the bright side of life

Igår var nog nästan den värsta dagen i mitt liv.
Ni vet hur det känns när man måste göra något man egentligen inte vill?
Eller när något har hänt, något man sagt som man inte kan ta tillbaka eller ändra?
Hur mycket man än vill, blir det enda inte så bra som man planerat?
En sån dag hade jag igår.

Men vad är det man säger? Life is full of ups and downs.
Jag kanske bara är nere i en riktigt djup down nu? Jag vet inte.
Men en sak vet jag, hur lång och djup den downen är, så kommer det endå alltid en up period efter.
Live life on the bright side.
Det lever jag efter och det ska jag göra. :D

Tycker förresten att alla borde göra samma sak.

För att gå till något annat, sikken härlig dag det var igår! Sol, sol sol!
Jag och Carro låg vid poolen hela dagen lång. Sedan en snabbis till stan.
Efter det Grafitti med Andreas, alltid lika gott. Och sen, haha, avslutade jag Carro och Amanda med att åka till Helges "hemliga killfest" i Svennstorp. Oinbjudna. Men, vi kom in och snackade med halvnyktra simmare från hela Sverige.  Haha, något galen fest hade det varit dagen innan.
Tro mig, vi fick se bilder ;)

Du har fastnat i mitt hjärta och bitit dig tag i min själ. Tro mig, där kommer du stanna. <3

Kommentarer
Postat av: micke

tror inte du behöver oroa för att vara i ngn djup down..

2007-08-09 @ 22:29:11
URL: http://www.thedraft.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0